marți, 1 iulie 2014

Morcovii - beneficii pentru sănătate

Conținutul lor de fibre e apreciabil, din care jumătate sunt solubile. Fibrele solubile pot ajuta la scăderea cantităţii de colesterol și eliminarea acizilor biliari (colesterolul să fie scos din sange pentru a face mai multi acizi biliari).
Morcovii au rivali puțini atunci când vine vorba de beta-caroten. O jumatate de ceasca de morcovi fierti conţine de patru ori aportul zilnic necesar de vitamina A sub forma de beta-caroten.
Beta-carotenul poate preveni tipuri de cancer - de stomac, plămâni, de colon, col uterin, uter, prostată, cavitatea bucală, leucemie și ajută la prevenirea bolilor de inima. Institutul National de Cancer a studiat intreaga familie umbelifere, dintre care morcovul este membru, pentru efectele lor protectoare. Rezultatele recente de cercetare sugerează că persoanele care mananca mai mult de cinci morcovii pe săptămână sunt mult mai puțin susceptibili de a suferi un accident vascular cerebral decat cei care mananca doar un morcov pe lună.
Retina ochiului are nevoie de vitamina A, iar proprietățile sale antioxidante pot ajuta la prevenirea cataractelor .
Caută morcovi de culoare portocalie stralucitoare si ci pielea netedă. Evitați morcovi dacă sunt sau moi sau innegriţi. Alege-i pe cei mici și mijlocii, conici la capete. Taie-le  verdeața, pentru a evita pierderea de umiditate. Morcovii pot să se păstreze timp de câteva săptămâni; verdeața lor doar câteva zile.
Spălați și curățați morcovii, pentru a elimina contaminanții din sol. Fiind legume rădăcinoase, morcovi tind să se acumuleze reziduuri de pesticide mai mari decât legumele nerădăcinoase. Puteți scăpa de o mare parte din ele prin desprinderea stratului exterior.
Foarte puțină valoare nutritivă este pierdută la gătit, dacă nu se ţin pe foc prea mult.

Morcovii pot fi ușor adăugati la supe, tocane, prăjiti într-o tigaie cu carnea ta preferata.

joi, 26 iunie 2014

Dieta cu suc de portocale

Dieta cu suc de portocale este un mod foarte simplu și frumos de a pierde în greutate și a întineri, într-o perioadă foarte scurtă de timp. Este o dieta de 2 săptămâni, constând numai din suc de portocale (și apă). Puteți bea suc de portocale sau stors în stare proaspătă, după cum doriți. Tot ce ai nevoie sunt portocale organice și un storcator de citrice electric.
 Sucul de portocale este foarte usor de digerat, deci oferă o perioadă de odihnă de la digestie. Este mai puțin dramatic decât postul cu apă. celulele vor primi o curatare profunda si veti scapa de toxine.
Pentru  un pahar de suc ​​de portocale pur și simplu taie aproximativ patru portocale în jumătate și apăsați fiecare jumătate în jos pe storcator electric.

* Dieta ar putea arata astfel:
- 6 pahare pe zi. Ai putea bea 2 pahare de 3 ori pe zi, în cazul în care este mai ușor pentru tine. Ideea este de a consuma nimic, doar suc și  apă timp de 2 săptămâni. Vă recomandăm să beti 2-8 pahare de apa pe zi,  nici o altă substanță are aceeași capacitate de curățare ca și apa.
Bea sucul imediat. Nu depozitați sucul în frigider pentru mai târziu. Sucul de portocale incepe sa se ​​oxideze imediat, un proces prin care sucul pierde nutrienti si devine toxic. Nu utilizați pasteurizat, prelucrat, conservat sau orice alt tip de suc ​​de portocale. Nu numai ca este complet mort si lipsit de substante nutritive, dar este de fapt toxic. uciderea enzimelor din alimente prin încălzire sau pasteurizare face mâncarea lipsita de forța de viață.
* Portocalele conțin următoarele vitamine esențiale: A, B1, B2, B6, C, E, biotina, niacina, acid pantotenic, acid folic și. Ele conțin următoarele minerale: calciu, cupru, fier, magneziu, mangan, fosfor, potasiu, seleniu, zinc și. Portocale, de asemenea, conțin 18 de amino-acizi cunoscuti. Portocale contin carbohidrati, proteine ​​benefice si chiar și 0.16 g grăsime! Portocale contin, de asemenea, fibre, electroliți și apă organica.
Uită-te la un pahar de suc ​​de portocale. Este culoarea cea mai frumoasă.
În timpul dietei cei mai mulți oameni vor simți o creștere instantanee în energie , un pic amețeală.. Acest lucru este cauzat de toxinele eliminate din organism.
 Dieta va îmbunătăți starea pielii, parului, unghii, organe, sistemul digestiv, sistemul nervos, sistemul electrochimic, sistem de meridiane, sistemul respirator, elasticitatea tesuturilor, tonusul muscular, functia in comun, și funcția creierului.

* Dacă vă confruntați cu durere de cap sau simptome asemanatoare gripei ar putea fi colonul înfundat, toxinele fiind blocate în colon, și  re-absorbite înapoi în sistem. Solutia este de a face o clisma. Puteți cumpăra un sac de clisma de la orice farmacie. umple punga la jumătate cu apă foarte caldă, se închide , lubrifiaza duza cu ulei de măsline și se introduce ușor în rect. stai în patru labe pe genunchi în cada de baie cu si  încet scape apă prin furtunul în colon. Rămâneți în această poziție timp de un minut sau două și apoi va veti simti presiunea de a elimina. Face acest lucru. Așteptați încă 1-5 minute și s-ar putea simți presiunea de a elimina din nou. Face acest lucru. Așteptați timp de 5 minute. Apoi umple sacul de clisma și începe din nou întregul proces. Făcând acest lucru de două ori la rând scapi de  orice blocaje pe care le aveți în colon

* Este foarte bine faceti exercitii fizice în fiecare zi la JO dieta.  o plimbare de 2 oră în fiecare zi, in afara.

* portocale contin acid citric. Acest acid poate fi daunator pt. dinti. Spala-te pe dinti cu o pasta de dinti natural. (Asigurați-vă că pasta de dinti nu conține lauril Sulfiti sau de legume / soia / proteine ​​din grâu hidrolizat). Acidul citric începe să afecteze dintii aproximativ 20 de minute după ce se bea.  Dacă nu aveți posibilitatea să vă spălați pe dinți de fiecare dată, cel puțin cu apă faceti clătirea dintii. Acest lucru va ajuta oarecum. De asemenea, extrem de util pentru dintii dvs. este de a bea suc cu un pai,.

* Rezultatele dietei

Va veti simti aproximativ cu10 ani mai tânără. Vei dormi mai bine. Veți avea o abundenta de energie.  Probabil, veti fi pierdut între 10 și 20 de kg.


* Varianta mai nutritiva a dietei:

Lista de cumparaturi:

fructe (in cea mai mare parte cultivate pe plan local)
legume (la fel ca mai sus)
nuci (proaspete, organice, în coajă, dar preferabil la frigider dacă nu sunt în coajă)
semințe (vrac decojite de floarea-soarelui și de dovleac )
tahini (susan )
uleiuri (de masline organic presat la rece, seminte de canepa si uleiuri de in)
măsline (măsline Kalamata )
migdale
miere
sare de mare nerafinată

Aici este un plan de meniu a sugerat pentru primele patru zile :

Ziua 1
Mic dejun - Banana / suc)
Prânz - Banane
Cina - Salata de fructe (fructe blânde, cum ar fi banane, mango, papaya )

Ziua 2
Mic dejun - fructe
Pranz - Salata verde cu sos de avocado / lamaie (
Cina - suc

Ziua 3
Mic dejun - fructe
Pranz - Seedmilk (seminte de floarea soarelui înmuiate pentru 4-8 ore amestecate cu apă în blender )
Cina - Salata

Ziua 4
Mic dejun - fructe
Masa de prânz - lapte de migdale (migdale înmuiate timp de 6-12 ore, amestecate cu apă)
Cina - suc

* o Portocala are
Calorii - 62 g
Proteine ​​- 1.23 grame
Glucide - 15,4 g
Fibre - 56 g
VITAMINE
Vitamina A - 269 UI
Vitamina B1 - 0.114 mg
Vitamina B2 - 0.052 mg
Vitamina B6 - 0.079 mg
Biotina - 1,8 mcg
Niacina - 0.369 mg
Acidul pantotenic - 0.328 mg
Acidul folic - 39,7 mcg
Vitamina C - 69,7 mg
Vitamina E - 0.43 UI
MINERALE
Calciu - 52 mg
Cupru - 0.059 mg
Fier - 0.13 mg
Magneziu - 13 mg
Mangan - 0.033 mg
Fosfor - 18 mg
Potasiu - 237 mg
Seleniu - 2.5 mcg
Zinc - 0.09 mg
LIPIDE
Total de grăsimi - 0.16 g
Colesterol - 0 mg
AMINOACIZI
Triptofan - 0.012 g
Treonină - 0.02 g
Izoleucina - 0.033 g
Leucina - 0.03 g
Lizină - 0.062 g
Metionina - 0.026 g
Cistină - 0.013 g
Fenilalanină - 0.041 g
Tirozina - 0.021 g
Valina - 0.052 g
Arginina - 0.085 g
Histidina - 0.024 g
Alanina - 0.066 g
Acid aspartic - 0.149 g
Acidul glutamic - 0.123 g
Glicina - 0.123 g
Proline - 0.06 g
Serina - 0.042 g

Copyright Ekaya Institutul de Viață Alimente Educație , 2004-2011

duminică, 18 mai 2014

Dieta de vară


Pentru ca se apropie sezonul calduros, tot mai multe persoane incep sa devina atente la ceea ce mananca, incep sa aloce mai mult timp pentru redefinirea siluetei.
Chiar daca, in timpul sezonului rece, multi dintre noi sunt ceva mai neglijenti cu silueta, nu trebuie sa uitam ca se apropie vara, care va aduce foarte multe zile in care hainele vor fi de prisos. Astfel, daca doriti sa aratati cat mai bine in costum de baie sau in haine mulate, Dieta de vara va fi alegerea ideala.

Acest regim alimentar ne permite sa slabim consumand alimente din mai multe categorii, trebuie doar sa respectam meniurile predefinite si sa ne inarmam cu multa ambitie si rabdare.
Rezultatele dorite nu vor intarzia sa apara, indiferent de varianta pe care o veti adopta (trebuie sa stiti ca exista mai multe variante pentru aceasta dieta). In mare parte, acest regim alimentar ne invata sa mancam sanatos, echilibrat si sa nu ne punem sanatatea in pericol prin infometare.

Ideal ar fi ca si dupa finalizarea acestui regim alimentar sa respectati cat mai multe principii alimentare sanatoase, sa va hidratati corect si sa faceti cat mai multa miscare.
In timpul verii este mai usor sa respectam un anumit regim alimentar pentru ca este foarte cald afara, iar aceasta caldura ne reduce pofta de mancare. Tot in aceasta perioada gasim cu usurinta fructe si legume proaspete, astfel putem manca pe saturate alimente sanatoase, sarace in calorii.
Nu este interzis sa consumati carne in aceasta perioada, trebuie doar ca aceasta sa fie saraca in grasimi si sa fie gatita sanatos. Salatele trebuie sa insoteasca mesele in care consumati carne, iar supele ar trebui sa fie cat mai des consumate. Nu uitati ca mancatul tarziu este daunator sanatatii, pentru ca stomacul trebuie sa aiba timp sa digere alimentele consumate.
Timp de 3 saptamani, perioada in care trebuie sa urmati dieta, veti slabi pana la 7 kilograme, trebuie doar sa respectati meniurile alimentare predefinite pentru aceasta perioada.
Sfaturi absolut necesare pentru a tine dieta de vara veti gasi aici.

Incercati sa renuntati la alimentele procesate, la carbohidratii rafinati, dar si la tot ce inseamna bauturi carbogazoase sau alcoolice. Mesele principale ale zilei trebuie respectate, la fel si gustarile dintre acestea, iar in ceea ce priveste hidratarea corecta, apa plata, ceaiurile si sucurile naturale din fructe sunt recomandate. Sportul este indicat in timpul Dietei de vara, la fel ca si in cazul altor regimuri alimentare, asadar nu uitati sa faceti cat mai multa miscare de fiecare data cand aveti ocazia. 
Daca nu agreati nici un fel de activitate fizica, puteti incerca sa faceti plimbari prelungite in aer liber sau sa renuntati la scarile rulante si la lifturi.
Chiar si dupa ce finalizati dieta, este indicat sa respectati principiile alimentare care incurajeaza adoptarea unui stil de viata sanatos. Doar in felul acesta veti reusi sa va mentineti cat mai mult timp silueta, veti reusi sa fiti sanatosi si sa va bucurati de tot ceea ce va ofera viata.
Cat de mult ati reusit sa slabiti urmand acest regim alimentar si in ce perioada de timp?
Ati intampinat dificultati in ceea ce priveste respectarea meniurilor predefinite?                      
Asteptăm opiniile dv.                                                                                                                                                                                                  


vineri, 16 mai 2014

Dieta Iuliei Jianu

Se slăbeste nouă kilograme în zece zile, dar problema e ca nu trebuie să consumi niciun fel de mâncare.
Se beau în fiecare zi 12 pahare dintr-un cocteil alcătuit din suc de lămâie, sirop de arţar sau melasă, apă şi piper cayenne. Această băutură poate fi consumată rece, pe post de suc răcoritor, dar şi fierbinte, ca un ceai.
Se mai consumă un ceai laxativ în fiecare seară, iar dimineaţa, pe stomacul gol, se bea un litru de apă în care au fost dizolvate două linguriţe cu sare de mare neiodată.
Este o dieta dura si nu o recomand nimanui, fara o analiza temeinica a starii de sanatate.
Pe linga post negru, se mai adauga si laxativ si acea bautura cu sare, iar toate acestea, dupa parerea mea, pot avea consecinte nefaste pt. multe persoane. Sincer, eu nu o recomand.
Unele persoane au incercat dieta si au renuntat dupa prima zi.
 Prepararea băuturii
o ceaşcă de sirop de arţar sau melasă, o ceaşcă de suc de lămâie, o linguriţă cu piper cayenne şi trei litri de apă plată.
Cantităţile sunt pentru o zi - cam 12 pahare
Iata ce am mai gasit onine despre aceasta dieta:
Efecte
 - ajută la eliminarea toxinelor şi a blocajelor din sistemul digestiv.
În primele două-trei zile ale dietei, glicemia va scădea foarte mult, iar organismul va fi tentat să-şi reducă metabolismul. Veţi simţi slăbiciune în muşchi, dureri de cap, ameţeli, greaţă.
imba foarte încărcată. Aceasta este prima fază a detoxifierii organismului şi cea mai greu de trecut, pentru că senzaţia de foame va fi foarte puternică.
În următoarele trei-patru zile ale dietei, corpul începe să transforme grăsimile acumulate. Tenul poate deveni mai gras şi nu e exclus să vă apară câteva coşuri. Pielea va fi mai palidă decât în mod obişnuit. Senzaţia de foame se mai potoleşte însă. Corpul începe să se obişnuiască astfel cu dieta, iar sistemul digestiv îşi va canaliza energiile pe detoxifiere. Activitatea celulelor albe din organism va creşte. Periodic, sistemul limfatic va elimina cantităţi de mucus prin nas sau prin gât. Volumul acestui mucus galben ce se elimină poate fi uneori şocant. Sinusurile vor trece printr-o perioadă în care veţi avea senzaţia că sunt înfundate, ca apoi să se cureţe în totalitate. Respiraţia va fi însă tot neplăcută, iar limba încărcată.
După cel puţin o săptămână în care aţi consumat doar amestecul de sirop de arţar cu suc de lămâie şi piper cayenne, vă veţi simţi mult mai energică. Senzaţia de foame deja dispare, limba nu mai este acoperită de porţiuni albicioase, ci are culoarea roz, iar respiraţia este proaspătă. Doar o cantitate mică de mucus se va mai elimina, din când în când, din organism. Puteţi însă să aveţi probleme cu muşchii - cârcei, de exemplu.
Persoanele care ţin dieta au tendinţa să fie mai emotive şi mai iritabile decât în mod obişnuit, mai ales în primele zile, când senzaţia de foame este foarte puternică.
Dieta se tine cel puţin zece zile.
Ulterior, este nevoie de timp pentru refacerea florei intestinale şi a mucusului gastric. Ideal este să începeţi să adăugaţi treptat în alimentaţie supe, fructe, legume.

duminică, 5 ianuarie 2014

Pierdere rapida in greutate, cu dieta cu portocale

Aceste citrice bogate in vitamina C îmbunătățesc sistemul imunitar și mai contin si minerale, cum ar fi calciu, fosfor si fier, uleiuri și substanțe aromatice care curăță organismul de toxine și deșeuri chimice.
Orange este un fruct cu un continut mic de calorii
Ca o curiozitate, o favorita de-a lui Ludovic al XIV-lea, Ninon de l'Enclos, credea că isi mentine tinerețea și frumusețea mâncand cel puțin 10 de portocale pe zi.

Dieta de 14 zile 
Ziua 1:
Mic dejun: 1 portocala si ceai cu paine prajita;
Pranz: 1 portocala si un ou fiert;
Cina: 2 rosii, 2 oua si 1 salata verde;
Pe langa acestea, mai puteți lua 2 cesti de chefir și 2 toasturil, pe parcursul unei zile.
Ziua 2 si 3: Păstrați același regim, dar se maninca carne de vită, fiarta,  în loc de ouă.
Ziua 4 și 5: Înlocuiți carnea de vită cu brânză de vaci.
Ziua 6: Înlocuiți brânza de vaci cu pește fiert sau la cuptor.
Ziua 7: Repetați prima zi .
Ziua 8-14: Repetați rația din prima săptămână.
Cu aceasta dieta se pot pierde pana la 7 kilograme.

Dieta de 21 zile 
În prima săptămână, rația de zi cu zi ar trebui să includă un kilogram de portocale, 2 oua si 2 litri de apă minerală non-carbogazoasa.
În a doua săptămână, ar trebui să adăugați la portocale terci de ovaz fiert simplu.
Și în a treia săptămână, ar trebui să se înlocuiască terciul de ovăz cu fructe si legume crude. Cantitatea de fructe și legume este nelimitata.
- fara tigari, băuturi alcoolice și cofeina, in timpul dietei.

Dieta cu suc de portocale
- durează timp de 2 săptămâni și implică numai suc de portocale și apă. Deși aceasta dieta este foarte dificila, se va permite să se piardă în greutate într-o perioadă scurtă de timp.
- nu ar trebui să tineti aceste diete dacă suferiți de boala de reflux esofagian. Atentie la unele simptome de alergie la portocale, cum ar fi inrosirea pielii.

Morcovii

Valori nutriționale pentru o portie de morcovi (1/2 de cana de morcov tocat)

Calorii : 27

Carbohidrati : 6 g

Proteine: 1 g

Fibre alimentare: 2 g

  sodiu: 45 mg

Vitamina A: 13418 UI

Potasiu: 183 mg

Carotenoide: 10138 mcg

Prin conținutul lor in fibre solubile, scad colesterolul din sange,colesterolul fiind scos din sange pentru a face mai multi acizi biliari.
Morcovii nu au rivali când vine vorba de beta-caroten. O jumatate de ceasca de  morcovi fierti ofera de patru ori aportul zilnic necesar de vitamina A, sub forma de beta-caroten.
Un morcov crud conține la fel de mult, deși nu este  totul utilizabil de catre organism.
Beta-carotenul poate combate unele tipuri de cancer - de stomac, col uterin, uter - si ajută la prevenirea bolilor de inima din cauza propr.  antioxidante.
Rezultatele recente de cercetare de la Universitatea Harvard sugerează că persoanele care mananca mai mult de cinci morcovi pe săptămână sunt mult mai puțin susceptibile de a suferi un accident vascular cerebral decat cei care mananca doar un morcov pe lună.
Deși vitamina A nu te va ajuta sa vezi mai bine, proprietățile sale antioxidante pot ajuta la prevenirea cataractelor si pastreaza ochii sanatosi.

Cum ii alegem
Sa fie fermi, de culoare portocalie stralucitoare si cu pielea netedă. Evitați morcovi moi sau innegriti, caci nu sunt proaspeti. Alege-i pe cei mici și mijlocii, conici la capete. Pastreaza morcovii separat, în pungi de plastic perforate, în sertarul de la frigider. Morcovii să păstreaza timp de câteva săptămâni.

Pregătire
Bine spălați și curățați, pentru a elimina contaminarea din sol. ca orice rădăcinoase, morcovii tind să se stocheze reziduuri de pesticide mai mari decât legumele de suprafata. Puteți scăpa de o mare parte din acestea prin indep[rtarea stratului exterior și prin tăierea capatului mai suntire.
Morcovii sunt buni cruzi, dar si gatiti. Foarte puțină valoare nutritivă este pierduta în bucătărie, dacă nu ii fierbem foarte mult. De fapt, substantele nutritive din morcovii fierti sunt mult mai ușor de utilizat de către organism decât cele din morcovi cruzi.
La aburi este cel mai bun mod de a-i găti.
Folosiți morcovii la supe, tocane, salate, adăugați morcovi rasi la pâine de casă sau la unele checuri.

joi, 2 ianuarie 2014

Cum a slabit Adriana Bahmuteanu

Adriana s-a inspirat dupa dieta Montignac.
A mincat zilnic doi morcovi cruzi, un ardei, pui la grătar, o salată cu ulei de măsline, ouă fierte, o supă, maximum două felii de pâine neagră. Dar nu la o singura masa. Alimentele respective se consuma separat.
Cafeaua se bea cu miere si se mai beau ceaiuri si multa apă.
Renunta la prăjituri, pâine albă, cartofi, porumb, bere.