duminică, 5 ianuarie 2014

Pierdere rapida in greutate, cu dieta cu portocale

Aceste citrice bogate in vitamina C îmbunătățesc sistemul imunitar și mai contin si minerale, cum ar fi calciu, fosfor si fier, uleiuri și substanțe aromatice care curăță organismul de toxine și deșeuri chimice.
Orange este un fruct cu un continut mic de calorii
Ca o curioziate, o favorita de-al lui Ludovic al XIV-lea, Ninon de l'Enclos, credea că isi mentine tinerețea și frumusețea mâncand cel puțin 10 de portocale pe zi.

Dieta de 14 zile 
Ziua 1:
Mic dejun: 1 portocala si ceai cu paine prajita;
Pranz: 1 portocala si un ou fiert;
Cina: 2 rosii, 2 oua si 1 salata verde;
Pe langa acestea, mai puteți lua 2 cesti de chefir și 2 toasturil, pe parcursul unei zile.
Ziua 2 si 3: Păstrați același regim, dar se maninca carne de vită, fiarta,  în loc de ouă.
Ziua 4 și 5: Înlocuiți carnea de vită cu brânză de vaci.
Ziua 6: Înlocuiți brânza de vaci cu pește fiert sau la cuptor.
Ziua 7: Repetați prima zi .
Ziua 8-14: Repetați rația din prima săptămână.
Cu aceasta dieta se pot pierde pana la 7 kilograme.

Dieta de 21 zile 
În prima săptămână, rația de zi cu zi ar trebui să includă un kilogram de portocale, 2 oua si 2 litri de apă minerală non-carbogazoasa.
În a doua săptămână, ar trebui să adăugați la portocale terci de ovaz fiert simplu.
Și în a treia săptămână, ar trebui să se înlocuiască terciul de ovăz cu fructe si legume crude. Cantitatea de fructe și legume este nelimitata.
- fara tigari, băuturi alcoolice și cofeina, in timpul dietei.

Dieta cu suc de portocale
- durează timp de 2 săptămâni și implică numai suc de portocale și apă. Deși aceasta dieta este foarte dificila, se va permite să se piardă în greutate într-o perioadă scurtă de timp.
- nu ar trebui să tineti aceste diete dacă suferiți de boala de reflux esofagian. Atentie la unele simptome de alergie la portocale, cum ar fi inrosirea pielii.

Morcovii

Valori nutriționale pentru o portie de morcovi (1/2 de cana de morcov tocat)

Calorii : 27

Carbohidrati : 6 g

Proteine: 1 g

Fibre alimentare: 2 g

  sodiu: 45 mg

Vitamina A: 13418 UI

Potasiu: 183 mg

Carotenoide: 10138 mcg

Prin conținutul lor in fibre solubile, scad colesterolul din sange,colesterolul fiind scos din sange pentru a face mai multi acizi biliari.
Morcovii nu au rivali când vine vorba de beta-caroten. O jumatate de ceasca de  morcovi fierti ofera de patru ori aportul zilnic necesar de vitamina A, sub forma de beta-caroten.
Un morcov crud conține la fel de mult, deși nu este  totul utilizabil de catre organism.
Beta-carotenul poate combate unele tipuri de cancer - de stomac, col uterin, uter - si ajută la prevenirea bolilor de inima din cauza propr.  antioxidante.
Rezultatele recente de cercetare de la Universitatea Harvard sugerează că persoanele care mananca mai mult de cinci morcovi pe săptămână sunt mult mai puțin susceptibile de a suferi un accident vascular cerebral decat cei care mananca doar un morcov pe lună.
Deși vitamina A nu te va ajuta sa vezi mai bine, proprietățile sale antioxidante pot ajuta la prevenirea cataractelor si pastreaza ochii sanatosi.

Cum ii alegem
Sa fie fermi, de culoare portocalie stralucitoare si cu pielea netedă. Evitați morcovi moi sau innegriti, caci nu sunt proaspeti. Alege-i pe cei mici și mijlocii, conici la capete. Pastreaza morcovii separat, în pungi de plastic perforate, în sertarul de la frigider. Morcovii să păstreaza timp de câteva săptămâni.

Pregătire
Bine spălați și curățați, pentru a elimina contaminarea din sol. ca orice rădăcinoase, morcovii tind să se stocheze reziduuri de pesticide mai mari decât legumele de suprafata. Puteți scăpa de o mare parte din acestea prin indep[rtarea stratului exterior și prin tăierea capatului mai suntire.
Morcovii sunt buni cruzi, dar si gatiti. Foarte puțină valoare nutritivă este pierduta în bucătărie, dacă nu ii fierbem foarte mult. De fapt, substantele nutritive din morcovii fierti sunt mult mai ușor de utilizat de către organism decât cele din morcovi cruzi.
La aburi este cel mai bun mod de a-i găti.
Folosiți morcovii la supe, tocane, salate, adăugați morcovi rasi la pâine de casă sau la unele checuri.

joi, 2 ianuarie 2014

Cum a slabit Adriana Bahmuteanu

Adriana s-a inspirat dupa dieta Montignac.
A mincat zilnic doi morcovi cruzi, un ardei, pui la grătar, o salată cu ulei de măsline, ouă fierte, o supă, maximum două felii de pâine neagră. Dar nu la o singura masa. Alimentele respective se consuma separat.
Cafeaua se bea cu miere si se mai beau ceaiuri si multa apă.
Renunta la prăjituri, pâine albă, cartofi, porumb, bere.

joi, 16 mai 2013

Cum a slăbit Gabriela Cristea

 Foloseşte stepper+ul de cel putin 4 ori pe saptamana, cate 50-60 de minute.

Dieta nu a fost stricta, cum reiese din spusele sale:

Ziua 1:
am baut un litru de apa pe stomacul gol (lucru pe care il fac de obicei), am baut cafeaua, indulcita cu zahar brun, am mancat putina branza
Am baut un iaurt.
la ora 12:30, am mancat de pranz, o portie de sote de mazare (fara carne).
Seara, am facut cam 50 de minute de stepp si apoi am luat cina  legume, preparate in multe feluri.

2- Micul dejun - fructe si suc de portocale,
- prînz - paste italienesti. cu ciuperci.
50-60 de minute la stepper.
Seara am mancat putina branza de capra cu legume.

3 -  micul dejun - un ou fiert cu o felie de branza, o rosie si un castravete.
o ciorba de legume si o mancare de conopida cu smantana.
 ciuperci cu cascaval la cuptor.

4 - La micul dejun am mancat un iaurt cu musli si o banana
- salata cu branza feta.
- cartofi frantuzesti gratinati.

 5- un mic dejun satios format din omleta, rosii, branza si un ardei gras.
un mar inainte de pranz si apoi un ghiveci de legume.
o salata cu peste

6 - singura zi din saptamana in care am decis sa mananc carne, am pregatit o ciorba de vacuta si un curcan la cuptor, in saramura.
Seara - friptura de curcan la cuptor si am baut un pahar de vin alb.

7 - un ceai din fructe, pe care il indulcesc cu miere, imi fac 2-3 felii de paine prajita, pe care le ung cu crema de branza. In jurul pranzului, imi fac timp de stepper, timp de cca 50 min,
+ broccoli cu somon la gratar.


vineri, 3 mai 2013

Apă caldă cu lămâie

Pentru slăbire, se recomandă să se bea apa calda, pe stomacul gol.
Eu am băut, dar și cu puțină lămâie, ținînd totodată un regim fără pâine și fără dulciuri - am de-acum 4 săptămâni, și nu am slăbit deloc. Și numărul de calorii zilnic nu a fost mare, cam intre 500- max. 1000.
Din păcate, nici un rezultat.
O vedetă, IoanaGinghina, susține că poti sa slabesti in felul acesta pana la 3 kilograme, fara sa ții diete.
probabil, pentru unele persoame are efect.
Am intilnit pe cineva care a slăbit 6 kg - nu mai știu dacă intr-o lună sau două - și care a băut dimineata 2 pahare cu apă caldă și lamâie, apoi a mai băut și seara (eu aș recomanda in timpul după amiezii, altfel mergi prea des la toaletă in timpul nopții).
Ce să vă spun, hai s-o fac și p-asta.
Vă țin la curent.

luni, 15 aprilie 2013

Tort cu clatite sarate

Lulu - Povesti din Bucatarie: Tort cu clatite sarate: Ingrediente:1plic praf de clatite sarate Umplutura:100g telemea,200g cascaval,200g branza de vaci proaspata,100g sunca presata,200g crema d...

Aperitive cu clatite sarate

Lulu - Povesti din Bucatarie: Aperitive cu clatite sarate: Imi pare rau ca va trimit la reteta de Tort cu clatite sarate,stiu ca nu-i frumos dar... Deci facem clatitele(mie mi-au ramas de la tort) s...