vineri, 29 ianuarie 2010

Dieta cu supa de praz

Nu suport supa de varza; nici nu stiu de ce e atat de celebra aceasta dieta. Supa si caloriile putine contribuie la slabire, dar totdeauna am crezut ca supa se poate face si fara varza. Varza consumata zilnic inhiba activitatea tiroidei, deci nu este indicata persoanelor cu hipotiroridism ( si acestea sunt in general plinute sau chiar obeze). Deci, sa scoatem varza din supa!

Problema mea era ca, desi imi place varza in alte feluri de mancare,  in supa are gust lesios; pur si simplu de 2 ori am incercat sa manancsupa si mi-a fost imposibil. 

Acum am gasit supa cu praz. Cred ca e cu mult mai buna, mai ales ca prazul, asociat cu ceapa, esteun remediu de aur pentru a slabi.

Supa e simplu de facut: 1 kg de praz curatat se taie si se pune la fiert. se fierbe aproximativ o ora si se bea treptat, o cana la 2-3 ore.

Se mai mananca praz simplu, ca salata, cu lamaie.

Se poate face si supa din mai multe zarzavaturi: praz, ceapa, telina, rosii etc. Se pune si putin ulei; multi fac greseala de a nu pune nici un pic de ulei in salate sau supe; nu 2 picaturi de ulei crud ne-au facut sa ne ingrasam, nu-i asa?

Lipsa unui ulei bun, de masline sau de struguri, duce la avitaminoza - mai ales A, caci vitamina A nu se absoarbe in absenta grasimilor si la afectiuni circulatorii.

Supa de praz ajuta la eliminarea apei in exces. In rest, se iau  3 mese pe zi si doua gustari,evitand ce e nesanatos si mancand mai putin.

Reduceti sarea si sporititi consumul de lichide.

Niciun comentariu: