marți, 23 februarie 2010

Cura cu miere si usturoi

Avem nevoie de 250 g miere, 500g otet, 8 catei de usturoi, tocati - punem totul la macerat cateva zile.

Se consuma 2 linguri pe zi, in general se ia dimineata si seara cate o lingura.

Nu am tinut aceast cura, pentru ca de 2 ori am incercat tratamentul cu otet de mere, diluat in apa, pentru diverse afectiuni, si de fiecare data nu l-am putut suporta, pentru ca dupa 2 zile ma durea stomacul.

Ce va pot recomanda : 

Prudenta - daca nu va prieste, renuntati.

Pe de alta parte, cred ca ar fi bine ca otetul sa fie luat nu dimineata si seara, ci inainte de pranz si cina, ca sa nu afecteze stomacul. Poate asa va fi mai usor de suportat. 

Totusi, intentionez satestez aceast cura.

Voi prepara doar putina solutie, sa vad cum o suport; ma bzaz pe faptul ca am otet de mere si miere facut de mine, in casa, si nu e prea tare ( concentrat).

Persoana care mi-a dat aceasta dieta a slabit constant si a luat tratamentul zilnic; spunea ca se tine pana cand se ajunge la greutatea dorita. In rest, se mamanca normal, dar fara excese. Astept opiniile voastre!

3 comentarii:

maria spunea...

spunetimi varog dar in timpul zilei se permite sa maninci ceva..ms

VIATA spunea...

Desigur, se mănîncă normal, fără excese.

Anonim spunea...

factoryeu in loc de otet de mere am pus zeama de lamaie.este bun asa