duminică, 15 ianuarie 2012

Cura cu grâu fiert

Timp de 11 zile mananci doar grau fiert, de regulă fara sare sau mirodenii. - dar nu-i bai dacă adaugi câte ceva. Se spune că daca esti gras slabesti, daca esti slab te ingrasi.
Unii pretind că au slabit 10- 15 kg. Mi se pare prea mult. Fără sare deloc, te deshidratezi tare și vei cântări puțin, dar noi ne dorim să scăpăm de grăsime, nu de apă. Totuși, cred că se slăbește, și destul de ușor, pentru că nu prea îți este foame.
Am început cura, dar nu am ținut-o, intervenind alte evenimente.
În ziua in care am mâncat numai grâu, nu mi-a fost foame, și am mâncat doar cîteva linguri.
Eu nu sunt pentru regimurile dure, și am adăugat și puțin măr sau portocaLă, ca gustare. Eu nu renunț la portocale și lamâi, mai ales iarna, și nu răcesc niciodată.

În rest, fierbeți bine grâul și ....succes.

Niciun comentariu: