duminică, 5 septembrie 2010

Cum am slăbit 2 kg - fără regim, dar după recomandările dietei grupelor sanguine

In luna august, în circa 20 de zile, am slăbit cam 2 kg, care nu s-au mai pus la loc.
Ulterior, având musafiri, am întrerupt regimul, dar intenționeaz să îl repet. 
Ce am făcut
-am renunțat complet la pâine și la mămăligă, pe care le-am înlocuit cu orez fiert simplu sau palete de orez;
- am mâncat legume călite sau prăjite (m-am inspirat din regimul asiatic și după dieta grupelor sanguine - având grupa B, nu am voie  porumb, roșii, pui - dar voi reveni asupra acestei diete); 
- nu am mâncat carne, dar nu pentru că ar fi interzisă, ci pentru că nu mănânc carne în timpul verii;

Dimineata
- o cană cu apă, apoi o cafea foarte slabă (am băut din cea fără cofeină) cu miere .
- 2 lingurițe de fulgi de ovăz - (țin o cură, pentru scăderea colesterolului)
- din nou apă
La prânz:
- legume călite cu orez

Seara

- la fel ca prînzul
Se va mai completa dieta cu gustări din fructe (eu am mâncat în acea perioadă piersici), câte un ou sau un pic de brânză, iaurt.

Exemple de masă de prânz sau cină:


Dovlecei prăjiti cu sos de ardei iuti

Vinete prăjite

Ciuperci în suc propriu

Musaca din varză și orez

Vinete călite cu sos de roșii

Salată de vinete și ardei copti

Budincă de dovlecei cu brinză

Oua fierte si palete de orez

Niciun comentariu: