marți, 9 iunie 2009

Dieta si exercitii cu Nicoleta Luciu

Foarte util pentru cine vrea sa faca putina gimnastica acasa, si mai ales pentru persoanele care vor sa slabeasca. Din exemplele urmatoare aflam cateva exerciiti eficiente , cat si indicatii pentru a le face in siguranta.

Exercitii pentru abdomen - sub supravegherea atenta a antrenorului:



- Ex. pentru spate>








Si putin aerobic - cine poate...

Ei, chiar daca nu putem, macar incercam.

Regim alimentar

- Compot de mere( 2 litri de apa si 7 mere taiate). Se bea dimineata si in prima parte a zilei.

- Supa de pui trebuie si legume( telina, ardei, gogosar, morcovi, dovlecei). Se consuma in a doua parte a zilei, impreuna cu carnea fara pielita.

(Un moft asta cu pielita; eu nu am mancat NICIODATA piele de pui, carne grasa de orice fel, nici o pielita cat de mica ( nic carnea nu prea imi place) pentru ca mi-e foarte greata; si laptele il strecor,  sa n-aiba caimac si nu-mi place deloc mancarea grasa; dar grasuta, iata ca am ajuns....)

Niciun comentariu: